קבלו את הבקשה ובדונו בה כבערעור, הגדיל בית המשפט המחוזי את סכום הפיצוי מ 700 ₪ ל 3,000 ₪ תוך קביעה כי מדובר בסוגיה עקרונית המחייבת התערבותה של ערכאת הערעור, שכן מטרת החוק היא לעודד "אכיפה פרטית" בידי צרכנים ואילו סכום הפיצוי שנקבע אינו משיג מטרה זו ואין בו כדי להרתיע עוסקים המפרים את החוק.
רת"ק 39593-11-10 קאשי נגד הוט מערכות תקשורת בע"מ, מיום 09.03.11
תגיות: תביעות קטנות , חוק הגנת הצרכן , צרכנות, פיצוי ללא הוכחת נזק