הזמנת תיק עמותה או חל"צ

 

מ​ה כולל התיק?

  • בתיק העמותה ניתן לראות את המסמכים והדיווחים הפתוחים לעיון הציבור, שהוגשו על-ידי העמותה בהתאם לחובות ההגשה הקבועות בחוק, ומסמכים נוספים הקשורים בסמכויות הפיקוח של רשם העמותות.
  • כל אדם רשאי לקבל תיק לעיון בכפוף לתשלום אגרה.
  • המסמכים בתיק נסרקו ונחתמו בחתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת, והם קבילים להגשה בבית המשפט לאחר הדפסתם, בהתאם לחוק חתימה אלקטרונית התשס"א- 2001.
  • למעונינים ניתן לצפות במספר מסמכים בסיסיים אודות עמותה, ללא עלות , באתר גיידסטאר
 

השלבים בביצוע ההזמנה המקוונת של קובץ תיק עמותה (למעט תיקי חברות לתועלת הציבור)

  1. לאחר הכניסה למערכת המקוונת  יש להזין את שם העמותה או מספר העמותה.
  2. יש לבחור מתוך הרשימה את שם העמותה המבוקשת, על-ידי לחיצה על כפתור הפלוס הירוק.
  3. יש ללחוץ על כפתור אישור ההזמנה.
  4. יש למלא את פרטי ההתקשרות ולשלם באמצעות תשלום מקוון את אגרת השירות.
  5. תוך כשעה מעת ביצוע התשלום המקוון, ישלח דואר אלקטרוני לתיבת הדואר המבוקשת ובו קישור לתיק העמותה הסרוק.
  6. במקרים חריגים בלבד, עקב עומסי עבודה, יתכן והקישור לתיק העמותה הסרוק יישלח תוך פרק זמן העולה על שעה.
  7. עם קבלת הקישור יש לשמור את הקובץ לפני פתיחתו.
  8. לצורך הפקת מסמכים מאומתים מתיק העמותה יש לבחור את המסמכים המאומתים המבוקשים ולהדפיסם. פעולת ההדפסה תפיק מסמך מאומת רשמי, בהתאם לחוק חתימה אלקטרונית התשס"א- 2001. 


הזמנת תיקי חברות לתועלת הציבור

  • לתשומת הלב: לא ניתן לבצע הזמנה מקוונת/ ע"ג תקליטור של תיקי חל"צ.
  • לשם הזמנת תיקי חל"צ יש לפעול רק באמצעות הטופס המצ"ב, הכולל פרוצדורה שונה מהזמנת תיק חברה או תיק עמותה, שכן מדובר בהזמנת תיק הכולל מסמכים המשוייכים הן ליחידת רשם החברות והן ליחידת רשם ההקדשות.
 

מסמכים מאומתים

  • ניתן להזמין מסמכים בודדים מתיק עמותה, כגון: תעודת התאגדות, תקנונים ודו"חות.

 

 

  • במידת הצורך בסיוע טכני, ניתן לפנות למוקד הטלפוני בטלפון 1-700-70-60-44 שלוחה 3, בימים א'-ה', בין השעות 8:00-16:00.
​​