יש למלא את הבקשה בטופס מקוון, להדפיסו ולהגישו לרשם
לבקשת רישום של מנהל קהילתי (מלבד העיר ירושלים) יש לצרף :
- אישור משרד הפנים על הקמת התאגיד
- קבלה בגין תשלום אגרת בקשת רישום ודמי פרסום ברשומות
יש לשלם את אגרת בקשת הרישום ודמי פרסום ברשומות באתר האינטרנט או בבנק הדואר לאחר קבלת שובר במשרדי רשם העמותות ברשות התאגידים.
- החלטת הרשם ופרסום ברשומות
הגישו המייסדים את כל המסמכים הדרושים, יאשר הרשם את רישום העמותה, יפרסם על כך הודעה ברשומות, ירשום את העמותה בפנקס העמותות וייתן לה תעודת רישום.
הערה: הנחיות אלו הן בנוסף להנחיות הכלליות לבקשה לרישום עמותה.