פניות הציבור – האפוטרופוס הכללי

 

גולש יקר,

במסגרת שיפור השירות לציבור באפשרותך לפנות בנושא הקשור לפעילות האגף בדרך של מילוי הפרטים בטופס שלהלן והעברתו בצורה אלקטרונית.
לתשומת ליבכם: לשם קבלת מידע לגבי מצב טיפול של חלק מהנושאים שבאחריות האגף, ניתן להעזר בלשונית​ "שירותים מקוונים" באמצעות סרגל הכלים בראש עמוד זה.

בפנייתך אנא הקפד למלא את שדות החובה וציין את הפרטים הבאים:
1. המחוז ו/או היחידה באגף אליהם מתייחסת הפנייה.
2. מספר התיק נשוא​ פנייתך במידה ומצוי ברשותך.
3. נושא הפנייה תוך פירוט תמציתי של התלונה או הפנייה.
4. דרכי יצירת קשר עמך, כולל מספר טלפון עדכני.  

אישור על קבלת הפניה יתקבל תוך 2 ימי עבודה. 

​באפשרותכם להשתמש בטופס זה כדי להגיש תלונה בקשר לטיפול בענייניו של אדם שמונה לו אפוטרופוס או לפיקוח עליהם.

חובה למלא את כל שדות הטופס שלהלן:

​​​

נא להזין את הטקסט המופיע מטה בשדה המתאים
תמונה לאימות אנושירענן את התמונההשמע את התמונה