דו"ח תלונות הציבור 2015

 
|19/07/2016 |

​בדו"ח זה מפורטות דרכי העבודה של היחידה לתלונות הציבור בכל הקשור לאופן הטיפול בתלונות ולזמני הטיפול.

דו"ח

​כחלק מהמאמץ לשיפור השירות הניתן לציבור, לצמצום הבירוקרטיה ולהגברת השקיפות, פועל האגף לביקורת פנימית ותלונות הציבור למתן מענה מהיר וממצה:

 

  • בשנת 2014 עמד הזמן הממוצע לטיפול בתלונות על 16.5 ימים.
  • בשנת 2015 עמד הזמן הממוצע לטיפול בתלונות על 12.5 ימים.

 

  • ​ להלן קישור לדו"​ח