מעל מיליון פניות בשנה: שרת המשפטים חונכת את מרכז השירות והמידע המשודרג של משרד המשפטים

 
|27/10/2015 |

​משרד המשפטים ממשיך להוביל את מהפכת השירות ולהרחיב באופן משמעותי את השירותים הניתנים לציבור מבלי צורך להתייצב בלשכות מקבלות קהל. במסגרת זאת, נחנך היום, מרכז השירות והמידע המשודרג של משרד המשפטים, מהגדולים והמתקדמים ביותר בשירות הציבורי, במעמד שרת המשפטים, איילת שקד.

שרת המשפטים איילת שקד ומנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור חונכות את מרכז השירות והמידע

​המרכז, המטפל בכ-5000 פניות ציבור ביום ומעל מיליון פניות בשנה, מאויש בידי סטודנטים אשר עוברים הכשרה מיוחדת, ומספק שירותי מענה טלפוני ליחידות המשרד השונות: רשות התאגידים (רשם החברות, רשם העמותות, רשם המשכונות); האגף לסיוע משפטי; פרקליטות המדינה; הסנגוריה הציבורית; הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע (רמו"ט); המוקד לדיווחים על אפליה, גזענות והסתה; האגף לרישום הסדר ומקרקעין; הרשם לענייני ירושה; בית הדין לעררים; ובתי הדין למשמורת.


מרכז השירות והמידע של משרד המשפטים מציע חווית שירות איכותית ביותר, למרות נפח הפניות הגדול. המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), אף העניק לו את המקום השלישי בתחרות "מצוינות בשירות וחווית לקוח". הפניות המגיעות למרכז השירות נענות תוך הקפדה על רמה מקצועית גבוהה ביותר וזמני המתנה מהקצרים במשק. השירות ניתן במגוון שפות, לרבות בערבית, אנגלית ורוסית.

 

צילום: גבי הלר.