מוקד רישום ואגרות מאגרי מידע

 
לפניות בנושאי מרשם מאגרי מידע, בקשות לרישום מאגר מידע, עדכון פרטי מאגר מידע, מחיקת רישום מאגר מידע ובנושא האגרה התקופתית, ניתן ליצור קשר בדרכים הבאות:

כתובת: 
הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע
קריית הממשלה (קומה 9)
רחוב בגין 125
תל אביב
 
כתובת למשלוח ת.ד. 7360
דואר:
תל אביב, 6107202
 
דואר אלקטרוני: ramot@justice.gov.il  
 
טלפון: 03-7634085
מענה טלפוני בימים א'-ה בין השעות 8:00-16:00
במידה ואין מענה מיידי, אנא השאירו הודעה מפורטת בתא הקולי, הכולל שם מלא, מספר טלפון לחזרה ופרטי הפניה (כולל ח.פ או מספר מאגר בו מדובר), ונשתדל לחזור אליכם בהקדם.
  
פקס: 02-6462655
(פקס ממוחשב באיזור חיוג 02)
 
על מנת לייעל את הטיפול בפניה, מומלץ לציין בנושא המכתב/הפקס/הדוא"ל את הפרטים הבאים:
עבור מוקד רשם מאגרי מידע               
שם בעל המאגר: _________
מס' הזהות/הח.פ של בעל המאגר: _______
מס' המאגר/שם המאגר נשוא הפניה: ________
נושא הפניה: בירור בנוגע לרישום מאגר/עדכון מאגר/מחיקת מאגר/תשלום אגרה/חובות.
 
מומלץ למלא את הפרטים הבאים בבקשה:
שם מלא של הפונה;
פרטים ליצירת קשר טלפוני עם הפונה;
כתובת למשלוח דואר חוזר: דוא"ל, מספר פקס או כתובת דואר.
 
לצורכי מעקב ותיעוד - מומלץ לשלוח את הפניה בנוגע לכל בעל מאגר/מאגר רשום בנפרד (יש להימנע מפניה אחת בנוגע למספר בעלי מאגרים שונים או בנוגע למאגרים שונים במכתב/פקס/דוא"ל אחד).