דרוש/ה מפקח/ת ארצי/ת (נגישות שירות) לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בירושלים

 
|09/05/2018 |

לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות דרוש/ה מפקח/ת ארצי/ת (נגישות שירות) למילוי מקום. ניתן להגיש מועמדות עד ליום 22 במאי 2018.

תיאור המשרה

מפקח/ת ארצי/ת (נגישות שירות)

תקופת העסקה

עד סוף ינואר 2019

יחידה

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

מקום העבודה

ירושלים 

כתובת

רחוב ירמיהו 37, מגדלי הבירה ירושלים 

תחילת העסקה

מיולי 2018 עד ינואר 2019

מס' עיסוק

51002981

מס' המשרה בתקן

81008106

דרגה

40 - 42

דירוג

מהנדסים או מח"ר

תיאור תפקיד 

  • ​אחריות על הפיקוח הנוגע לנגישות השירות בהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח - 1998 (תיקון מס' 2) ותקנותיו.
  • ניהול הליך הפיקוח לרבות בדיקה של התלונות, קביעת אופן הטיפול בתלונות, ריכוז נתונים והכנת סיכומים ודו"חות, חוות דעת ותזכורות.
  • גיבוש מדיניות הפיקוח, קריטריונים ונהלי עבודה בתחום נגישות השירות ואחראיות על יישומה.
  • הכנת הצעות לשינויים בתקנות, נהלים וחוזרים הקשורים לתחום העיסוק.
  • ניהול שוטף של יחידת הפיקוח, לרבות הנחייה והדרכה מקצועית של העובדים, גיבוש תוכנית עבודה וייזום הכשרות.
  • תיאום, יעוץ והתייעצות עם גורמים מקצועיים ומנהליים רלוונטיים בתוך נציבות השוויון, כגון תובע, חוקר, ומחוצה לה, כגון: משטרה, מכון התקנים, מערכות פיקוח משלימות.
  • תכנון וביצוע ביקורי פיקוח וביקורות, רישום דו"חות, הוצאת צווי נגישות והטלת קנסות, ביצוע חקירות, איסוף ראיות, זימון חשודים, תשאול, תיעוד וצילום, סיכום תיקים, העברת התיקים לתובעים בעת הצורך.
  • מעקב והתעדכנות אחר התפתחויות בארץ ובעולם בנושא אכיפת נגישות השירות ודיווח לממונה בהתאם. הופעה בבתי המשפט כעד מומחה, השתתפות בוועדות מקצועיות ע"פ מינוי.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה.

דרישות התפקיד

השכלה

  • ​השכלה אקדמית (תואר ראשון) במקצוע אקדמי או טכנולוגי שהוכר ע"י שר הכלכלה כמקצוע מתאים לצורך הכרה כמורשה לנגישות השירות (לרבות רפואה, סיעוד, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית קלינאות תקשורת ואדריכלות).

רישיונות 

  • רישום בפנקס המיוחד למורשי נגישות לאנשים עם מוגבלויות.

ניסיון

  • ניסיון  מוכח בהנגשת השירות על פי תקנות נגישות השירות.
  • הובלת תהליכי עבודה לרבות כתיבת נהלי עבודה.
  • מתוך כלל שנות הניסיון הנדרשות, לפחות 2 שנות נסיון בניהול צוות עובדים.
  • הניסיון יכול להיות בחופף או במצטבר לכלל שנות הניסיון.
    1. לבעלי תואר ראשון - 4 שנות ניסיון
    2. לבעלי תואר שני -   3 שנות ניסיון

דרישות נוספות

  • היכרות עמוקה עם נושא המוגבלויות והנגישות בארץ ובעולם.
  • ידע נרחב בהפעלת מערכות ממוחשבות
  • כושר ביטוי בכתב ובע"פ בשפה העברית.
  • רצויה ידיעת שפות נוספות כגון אנגלית, ערבית, אמהרית, רוסית וכד'.
  • כושר תכנון, ארגון, פיקוח והערכה.

הערות

  • יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

פרטים להגשת מועמדות

המעוניינים מתבקשים לשלוח קורות חיים לידי גב' חן שטרן בדואר אלקטרוני:

HenSt@justice.gov.il

תאריך אחרון להגשה

22 במאי 2018