שרות טלפוני ואמצעי תקשורת מרחוק

כתבות מרכזיות

  • דרישות נגישות לשירות טלפוני ואמצעי תקשורת מרחוק


    שירות טלפוני נגיש יאפשר מתן שירות טלפוני איכותי למאות אלפי לקוחות, שמתקשים ואף נמנעים משימוש מלא בערוץ שירות זה. החוק ותקנותיו מחייבים מתן שירות באופן שוויוני וברמת נוחות, איכות ובטיחות כפי שניתנת לכלל הציבור. תקנות נגישות השירות מתייחסות להנגשת השירות הטלפוני במספר סעיפים.

  • נגישות במערכות טלפון אוטומטיות IVR


    תכנון מערכות IVR לניתוב שיחות מידע ופעולות צריך לקחת בחשבון אנשים עם מוגבלות ולספק להם מענה הולם. במאמר זה נסקור את הדרכים להפוך מערכות אלו לנגישות יותר לאנשים עם מוגבלות.

  • אמצעי תקשורת מרחוק - מסרונים, דוא"ל, פקס ועוד


    שירות טלפוני ושירות פנים אל פנים עלולים להערים קשיים ואף למנוע קבלת שירות עם מוגבלות. רצוי לאפשר אמצעי תקשורת חליפיים לאנשים עם מוגבלות: בפקס, דוא"ל, מסרון, מסרים מידיים, צ'אט.

  • פרסום מידע על נגישות באמצעות הטלפון


    הטלפון משמש גם כאמצעי להעברת מידע על נגישות לציבור הרחב. לצורך כך יש לצייד את המוקדים הטלפוניים ואת נותני השירות הטלפוני בארגון, במידע עדכני על נגישות המקומות בהם ניתן השירות וערוצי השירות הנגישים הקיימים אצל ספק השירות.