טפסים מקוונים

 

טופס מקוון – טופס זה מאפשר לכם למלא בטופס עצמו את הפרטים המבוקשים על גבי המחשב, ובסיום ההזנה יש לשלוח אותו באמצעות כפתור שבסרגל כלים לרפרנט שירות של אותה יחידה, אליה בחרתם לפנות.

הטופס המקוון כולל טבלאות ערכים, בדיקות תקינות, במטרה להקל על ההזנה ולמנוע טעויות פוטנציאליות.
על מנת להשתמש בטפסים המקוונים יש להתקין את תוכנת הטפסים. תוכנה זו תאפשר עבודה נוחה ומהירה עם הטופס המקוון.

טופס זה מאפשר לכם להפנות את הפנייה/ התלונה ליחידת פניות הציבור או לכל אחת מיחידות משרד המשפטים.

לחץ כאן להתקנת תוכנת הטפסים

 

  • להסבר לגבי אופן השימוש בטפסים המקוונים ובתוכנת הטפסים, לחץ כאן
  • לתמיכה ושאלות נפוצות לגבי התקנה ואופן השימוש בטופס מקוון, לחץ כאן


ניתן לפנות לקבלת תמיכה טכנית וסיוע בשימוש בתוכנת הטפסים למרכז התמיכה של ממשל זמין בטלפון:

02-6664646.

שעות התמיכה הן בימים א'-ה' בשעות 08:00-22:30.

 

  • לטופס המקוון לחצו כאן