פניות הציבור

 
​מלבד הקפדה על איכות מקצועית, האגף לסיוע משפטי דוגל ומבצע מדיניות של שירות איכותי, מהיר ויעיל.​

  • במקרה שהינכם סבורים כי עניינכם אינו מטופל כיאות ו/או לא ניתן מענה הולם לפניותיכם ותלונותיכם, אנו כאן כדי לסייע.
  • לכל תלונה יש כתובת, הינכם רשאים לפנות לכל אחד ממחוזות האגף לסיוע משפטי. 
    ניתן לשלוח מכתב לכתובת המופיעה באתר ואנו נעשה הכל כדי לסייע.
  • אם למרות מאמצינו נפלה בתוכן האתר שגיאה נודה אם תפנו את תשומת ליבנו לכך.
    נשמח במיוחד אם תציעו לנו כיצד ניתן לשפר את השירות שניתן על ידנו באחת מדרכי התקשורת;
  1. באמצעות פנייה לכתובת דוא"ל. יובהר, כי כתובת זו אינה מיועדת למשלוח טפסי בקשה לסיוע משפטי אלא לפניות הציבור. טפסי בקשה ניתן לשלוח לכל אחד מהמחוזות ישירות לכתובות המייל בהתאם למקום המגורים. לרשימת כתובות המייל של מחוזות האגף לסיוע משפטי לחץ כאן
  2. כתובת הנהלת האגף לסיוע משפטי:
    רח' הסורג 1, בית מצפה, ירושלים, ת.ד. 1777, מיקוד 9414501
  • כמו כן, ניתן לפנות למחוזות באמצעות המייל המופיע בפרטי ההתקשרות: